1/4/14

Θέλω να γίνει ανεξάρτητος

Άννα 35 χρονών, μητέρα 24 μηνών Ιάκωβου
Αντρέας 37 χρονών, φίλος



- Ρε συ Άννα σε φωνάζει ο Ιάκωβος, γιατί δεν πας;
- Αντρέα ξέρω τι κάνω άσε με. Δεν θα πηγαίνω με το πρώτο μαμά, να μάθει λίγο να περιμένει. Δεν μπορώ να κάνω ρούπι, μαμά και μαμά. Άσε σου λέω είναι πολύ κολλημένος απάνω μου, δεν ξέρω τι να κάνω, θέλω τόσο πολύ να γίνει ανεξάρτητο παιδί.
- Ανεξάρτητος; Θέλεις να γίνει όντως ανεξάρτητο παιδί;
- Ναι, ναι πραγματικά
- Δηλαδή θέλεις να κοιμάται όποτε γουστάρει και όπου γουστάρει, να τρώει ότι θέλει, να αποφασίζει αυτός αν θα πηγαίνει σχολείο ή όχι, να φοράει ότι του κατέβει στο κεφάλι, να κάνει τα μαθήματα αν και όποτε θέλει αυτός, να πλένεται όποτε θέλει κτλ
- Α Παναγία μου, τι είναι αυτά που λες;;; Πας καλά μωρέ Αντρέα, πως φαίνεται ότι δεν έχεις παιδιά
- Μα προσπαθω να καταλάβω ρε συ Αννα, γιατί για μένα αυτό είναι ανεξαρτησία.


- Καλά, καλά, τα μυαλά στα κάγκελα.
- Όχι να μου το εξηγήσεις, τι ατάκα είναι αυτή και με αδειάζεις έτσι; Στα δικά μου μάτια φαίνεται ότι ουσιαστικά θέλεις να είναι ανεξάρτητος αλλά να κάνει αυτό που του λες ε;
- Αντρέα με εκνευρίζεις
- Γιατί, συζήτηση κάνουμε. Απορία έχω. Με άλλα λόγια αυτό που εννοείς είναι να μπορεί να αποκοιμιέται χωρίς να σε φωνάζει, να τρώει αυτό που θες και όταν θες, να παίζει μόνος του ήσυχα χωρίς να σε φωνάζει, να μην σε ενοχλεί και να μην έχει πρόβλημα όταν φευγεις, εγώ αυτό βλέπω.
- Ε ναι να μην εξαρτιέται από μένα.
- Αχα, άλλο αυτό, αυτο δεν είναι ανεξάρτητο παιδί, αυτό είναι ένα παιδί όπως το θες εσύ. Εσυ δηλαδή ρε Άννα εξαρτιέσαι από το αφεντικό σου; Εξαρτιέσαι από το συζυγό σου, εξαρτιέσαι από μένα που είμαι φίλος σου;
- Που το πας ρε Αντρέα;;
- Όχι δεν εξαρτιέσαι, είσαι αυτόνομη αλλά χρειάζεσαι τους ανθρώπους γύρω σου γιατί είσαι κοινωνικο ον. Άμα ήταν να πηγαίναμε να ζούσαμε σε ένα νησί ο καθένας μόνοι μας, τελείως ανεξάρτητοι.
- Εμμμ ναι, ωχου σε παγίδα με πας.
- Εγώ βλέπω ότι όσο αγνοείς τον Ιάκωβο τόσο πιο σκατά τα κάνεις. Όταν ο Ιάκωβος σε φωνάζει γιατί σε χρειάζεται λειτουργεί αυτόνομα, εκείνη τη στιγμή επιλέγει να σε φωνάξει για να ηρεμήσει, όταν δεν σε χρειάζεται πια θα σταματήσει να σε φωνάζει. Όσο τον αγνοείς τόσο ενισχύεις την εξάρτηση του σε σένα και στο αν θα έρθεις ή όχι για να νιώσει ασφάλεια και όχι την αυτονομία του.
- Ναι αλλα Αντρέα να δεις πως το έχει κόψει να με ενοχλεί. Όσο τον αγνοώ τόσο λιγότερο με φωνάζει
- Ναι Αννα μου, άλλο να μη σε φωνάζει γιατί ξέρει ότι δεν πρόκειται να έρθεις και άλλο γιατι δεν σε χρειάζεται πια.
- Αντρέα κάνε παιδιά και μιλάμε, εξυπνάκια

Προσοχή στη λέξη ανεξαρτησία βρε παιδιά γιατί την ακούω σαν καραμέλα από τους γονείς και μέσα στα άρθρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis