8/4/13

Θέλει συνέχεια προσοχή

Φίλιππος, 2,5 χρονών


Δεν ανεβαίνει αυτό το αυτοκίνητο πάνω στο κάστρο που έφτιαξα. Δεν μπορώ να το ανεβάσω. 
- Μαμαααα
- Ναι αγορίνα μου.
- Δεν ανεβαίνει το αυτοκινητό μου πάνω στο κάστρο.
- Έλα να σε βοηθήσω να το κάνουμε μαζί
Το ανέβασε η  μαμά μου, τώρα είναι πάνω στο κάστρο και κάνει κούνια μπέλα. Θέλω μουσική. 
- Κούνια μπέλα μαμά 
- Θέλεις να βάλουμε μουσική?
- Ναιαιαιαιαιαι!!
(Ντιν ντον)
- Μπαμπά, μπαμπά!!! 
- Όχι αγάπη μου ήρθε η φίλη μας η Κατερίνα να πιεί καφέ με τη μαμά.

- Γειά σου μικρούλη! Τι κάνεις? Ελα εδώ, ωχου μαγουλάκια!! 
Εεεε μην με σηκώνεις, μόλις έβαλα την πάπια στη λίμνη, που με πας? Ααααουυ πονάνε τα μάγουλα μου, μη μη, δεν μου αρέσει.
- Αντε για πες μου πως κάνει η αγελάδα? Για πες
Δεν θέλω να της πω, θέλω να με αφήσει κάτω να παίξω.
- Αντε ντε πες, ντρέπεσαι?
- Κααααάτω!
- Καλά
Πάω να βάλω την πάπια στην λίμνη.
Ωωω το παζλ, θα φτιάξω το πάζλ. 
- Μαμάααα, κοίτα!!
- Μπράβο Φίλιππε..
Που κοιτάει? Θα της το πάω να το δει. 
- Μαμά κοίτα το έφτιαξα! Είδες, μόνος μου.
- Είπα μπράβο Φίλιππε, άσε μας τώρα με την Κατερίνα να μιλήσουμε, πήγαινε παίξε μόνος σου λίγο.
Δεν μου αρέσει. Καθόλου. Δεν θέλω να παίξω μόνος μου. 
Θα κλωτσάω τα παιχνίδια μου. Ααα τα λέγκο, θα φτιάξω σπίτι. Θα φτιάξω σκαλάκια να ανέβει το σκυλάκι ο Πέπε. 
Αυτό μπαίνει εκεί, και αυτό, ωραία. Ανέβα σκυλάκι. Δεν ανεβαίνει, πέφτει.
- Μαμαααααά. Πέφτει το σκυλάκι.
- Ναι ναι Φίλιππε…
- Ναι πέφτει, μαμαααααα. Σήκωσε το, βοηθήσε με..
- .. 
- Μαμάααα, μαμαααά
Η μαμά μου δεν μου μιλάει, δεν βλέπει οτι δεν ανεβαίνει το σκυλάκι, γιατί δεν με βοηθάει? Τι έπαθε? 
- Μαμααααά.
- Φίλιππε, τελείωνε, δεν βλέπεις οτι μιλάω με τη φίλη μου, τώρα είναι η ώρα της μαμάς να πιει καφέ με τη φίλη της κι εσύ να την αφήσεις λιγο μόνη της. Ακούς? Μετά θα παίξουμε μαζί.
- Τώωρα να παίξουμε! Δεν θέλω μεταααά.
- Τι δεν κατάλαβες? Θα αφήσεις τη μαμά να κάτσει λίγο με τη φίλη της? Δεν παίζαμε όλο το πρωϊ μαζί??
Θέλω να παίξω με τη μαμά μου, θέλω να φύγει αυτή η κυρία, θέλω να παίξω με τη μαμά μου, θέλω να παίξω με τη μαμά μου.
Ααα το καροτσάκι μου να κάνω μια βόλτα.
Θέλω να παίξω με τη μαμά μου.
- Μαμά πεινάω.
- Σε λίγο θα φάμε Φίλιππε
- Τι θα φάμε?
- Έλα αγόρι μου, άσε με λίγο να μιλήσω με τη φίλη μου
Ο μπαμπάς που ειναι?
Βρε Φίλιππε αφου ξέρεις που είναι ο μπαμπάς.
Θέλω νερό
- Φίλιππε μας διακόπτεις συνέχεια να πας να παίξεις, μην με εκνευρίζεις. Άντε πήγαινε, πήγαινε.
- Ζωηρούλης ο μικρός ε? Δεν σε αφήνει σε ησυχία, λέει η φίλη της μαμάς μου.
Εσύ να φύγεις, άντε γεια γεια, φύγε, να πας σπίτι σου. Δεν σε θέλω εδώ
Φίλιππε πως μιλάς ετσι? Πες συγνώμη αμέσως.
- Όχι δεν λέω, γιατι να πω?
Λοιπόν πήγαινε να παίξεις γρήγορα μόνος σου τώρα, δεν θα το ξαναπώ.
Θέλω τη μαμά μου! Να είναι μόνο δική μου, να μην μιλάει με τη φίλη της.
Θα ανοίξω τη βρύση στο μπάνιο να βρέξω τα μανίκια μου. Η μαμά θα έρθει σίγουρα, πάντα έρχεται!Ωωω το νερό βρέχει τη μπλούζα μου, χαχαχα

- Φίλιππεεεεεε!!! Τι σου έχω πει?
Έρχεται η μαμά μου, γιουυπι!! Φωνάζει αλλά είμαι πάλι μόνος μου με τη μαμά μου και μιλάει μόνο σε μένα και με κοιτάει. Ειμαι πάλι μόνος μου με τη μαμα μου στο δωματιο μου και μου βάζει άλλη μπλούζα και μου δίνει και ένα φιλάκι, χεχεχε. 

Γιατί ο Φίλιππος φέρεται έτσι και πώς θα το αποφεύγαμε - Dr Christopher Green



Ο μικρός Φίλιππος ήθελε περισσότερη προσοχή όταν έφτιαξε το παζλ. Η μαμά του να δείξει ενδιαφέρον, να διακόψει τη συζήτηση της και να του πει μπράβο που το κατάφερε.  Η μαμά καλύτερα να μην αγνοεί το νήπιο όταν της δείχνει κάτι, το να του εξηγεί ότι θέλει να μιλήσει με τη φίλη της και να μην την διακόπτει είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αντιληφθεί ο μικρός Φίλιππος. Το ότι παίζανε μαζί το πρωί δεν σημαίνει τίποτα για το μικρό. Όταν την πλησίασε για προσοχή με τις ερωτήσεις του, μια αγκαλιά και λίγο παιχνίδι μαζί θα τον ηρεμούσε.  Για αυτό κατέληξε να κάνει κάτι που ξέρει οτι πάντα τραβάει την προσοχή της μαμάς. 

Γενικά ο Dr Green στο βιβλίο του επισημαίνει οτι ένας καφές με μια φίλη με ενα νήπιο στον ίδιο χώρο είναι αναπόφευκτα ένας καφές με διακοπές και προσοχή στο νήπιο. Αν η μαμά επιθυμεί να κάνει μια σοβαρή συζήτηση με μια φίλη της θα πρέπει να κανονίσει ένα καφέ έξω μόνες τους ή όταν κοιμάται ο μικρός ή αλλιώς να πάρει απόφαση οτι θα είναι ένας καφές με συνεχείς διακοπές και ότι οποιαδήποτε προσδοκία να παίξει το παιδί μόνο του ώρες και να την αφήσει ήσυχη είναι μάταια και θα εκνευρίσει και το νήπιο και τη μαμά. Αν πραγματικά δεν μπορεί να κάνει αλλιώς να έχει πάντα ενα dvd ή κάποιο παιχνίδι που να το φυλάει μόνο για αυτές τις περιπτώσεις. Ο καφές με τη φίλη θα γίνει πιο εύκολος σύντομα μας διαβεβαιεί!!

Καλό μου φαίνεται και πιάνει και στον μικρό μου. Εσείς τι λέτε?

Βιβλιογραφία

Dr Green,Christopher. New Toddler Taming, CPI Group(UK)Ltd, ISBN 9780091902582

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis